Friday, November 24, 2017

第二次

上帝很奇妙
我感觉祂都在给我第二次机会
年少时
我错过了少年团契的时光
祂让我成为少年团契的导师,甚至是顾问
我没有机会当学长
祂让我成为带领学长团的训导助理
大学时
我荒废了学业
如今可以在研究所彌补遗憾
曾经漫无目的、按着人意的带领大专团契
何等恩典可以在实比遥家中成长、服事
现在继续在归正福音教会中学习谦卑自己,造就信徒
至于感情
那被自己的冲动和放纵的私欲造成的伤害
感谢天父,我相信分开是你的引导
使我们看到自己的罪恶过犯
还有自己深深的不足
至于感情
再一次的时刻,是什么时候呢?


我想我就默默地等候,直到我们再相遇
若主许可,这一次我不愿再放手

1 comment:

  1. ITBP pay slip online on login to webportal itbpolice.nic.in with personal ID to check or download monthly salary details in 2021 mentioned in PIS database, Find how to login yourself to payroll of Indo Tibetan Border Police in PIS login portal to check the salary particulars. Indo Tibetan Border Police Pay Slip can now be downloaded from Online through ITBP Pay Slip official website, ITBP login In this article you will come across the aspect of downloading the Pay Slip online and its features, this eSheet of payment include all earnings and deductions based on the employee attendance.

    ReplyDelete